Prognozes: 2021. gadā lielākoties pasākumi notiks virtuāli

Prognozējam, ka tiešsaistes pasākumi būs galvenais risinājums tuvākajiem mēnešiem. Atceļot ierobežojumus un pārejot bailēm, nākotnē klātienes pasākumi noteikti atgriezīsies, jo tos nav iespējams aizstāt. 2020. gada vasarā vēl bija iespējams rīkot pasākumus, kuros daļa apmeklētāju bija klātienē un daļa tiešsaistē, bet patlaban pasākumi tiek organizēti tikai tiešsaistē.2020.gads bija lielu izaicinājumu laiks, tostarp daudz laika pavadīts apgūstot tiešraižu specifiku un tehniskās iespējas, kā arī investēts nepieciešamajā tehniskajā nodrošinājumā un risinājumos pilnvērtīgai pasākuma nodrošināšanai.Virtuālā vide nojauc fiziskās robežas, paplašinot iespējas sadarbībai arī starptautiskā līmenī.  “Labu virtuālo pasākumu var arī lētāk izveidot, nekā labu klātienes pasākumu, tomēr papildus iespējas virtuālajos pasākumos ir tik daudz, ka tās var arī finansiāli pārsniegt klātienes pasākumu budžetu. Salīdzinot ar pagājušā gada decembri, šogad māksliniekiem ir krietni mazāka noslodze, tāpēc ir lielāka iespēja piesaistīt vēlamos māksliniekus...

Virtuālie pasākumi – kā veidot saikni ar virtuālu auditoriju

Galvenais faktors tiešsaistes pasākumu popularitātei un izplatībai ir pieejamība. Fiziskā pieejamība - atšķirībā no klātienes pasākumiem, apmeklētāju limits pasākumu norises vietā, tiešsaistes pasākumiem nav šķērslis. Lai gan vajadzētu arī paturēt prātā, ka interneta serveriem, pakalpojumiem un platformām ir limiti. Protams, šie limiti ir krietni lielāki un lētāki. Transports un nakšņošana arī ir viena no rūpēm, kas atkrīt apmeklējot tālākus klātienes pasākumus, tas protams arī atspoguļojās izmaksās. Tiešsaistes pasākumus var vērot un tajos iesaistīties no jebkuras vietas, kurā pieejams dators, telefons vai planšetdators ar interneta pieslēgumu. Finansiālā pieejamība - šie uzskaitītie faktori arī tieši ietekmē tiešsaistes pasākumu finansiālo pieejamību un ir "pa kabatai" lielākam cilvēku lokam. Psiholoģiskais komforts - konferences, pūļi, "small talk", tīklošanās un rindas. Šīs ir lietas, kuras daudzi no mums gaida ar nepacietību, un bez tām ļoti daudzi nevar iedomāties pasākumus un konferences, tomēr ir arī cilvēki, kuriem šīs lietas izraisa diskomfortu. Ir arī indivīdi, kurus dēvē par "introvertiem" vai vienkārši kautrīgiem cilvēkiem, un šīs personas noteikti dotu priekšroku noslēpties kameru otrā pusē. Izlaušanās no rutīnas - darbs no mājām, pastaigas, grāmatas, filmas un seriāli var kļūt par šī laika rutīnu. Rodas vēlme no rutīnas izlauzties un "atšķaidīt" ikdienu ar jaunu saturu un formātu. Ja nevar satikt jaunus cilvēkus līdz šim ierastajos veidos – izklaides, hobiju un darba vidē, tad tiešsaistes pasākumi ir vieta kur tas šobrīd ir iespējams. Saturs ir karalis. Konteksts ir karaliene...

PASĀKUMU INDUSTRIJA #03

Kādas ir populārākās pasākumu vietas Latvijā? Kādi ir Rīgas "trumpji" starptautiskajā biznesa tūrismā? Kas nepieciešams katrai sevis cienīgai pasākumu vietai? Kā pasākumus var padarīt "zaļākus" par šiem un citiem jautājumiem runāsim šajā raidījumā ar mūsu viesiem: Rīgas Nami pārstāve – Ieva Sīpola un Radisson BLU Latvija pārdošanas nodaļās vadītājs – Jānis Priede. Raidījumu vada EventAgency.lv vadītājs Ilmārs Šukjurovs un radošā direktore Ieva Vilcina

PASĀKUMU INDUSTRIJA #02

Kādi pasākumi nepieciešami organizācijām un biznesam? Kāpēc tie ir nepieciešami? Kad pasākums ir izdevies? Kā saliedēt kolektīvu un veidot kultūru?... par šiem un daudziem citiem jautājumiem runāsim šajā raidījumā ar mūsu viesiem. Viens no mūsu šī raidījuma viesiem ikdienā veido Latvijas uzņēmējdarbību atbalstošu vidi, veicinot uzņēmēju konkurētspēju un vada organizāciju, kuras biedri nodarbina 44% Latvijas darba ņēmēju – Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) ģenerāldirektore Līga Meņģelsone! Otrs mūsu raidījuma viesis ir Samsung Electronics Baltics personāla daļas vadītājs Gvido Liepiņš ! Raidījumu vada EventAgency.lv vadītājs Ilmārs Šukjurovs un radošā direktore Ieva Vilcina