Galvenais faktors tiešsaistes pasākumu popularitātei un izplatībai ir pieejamība.
Fiziskā pieejamība - atšķirībā no klātienes pasākumiem, apmeklētāju limits pasākumu norises vietā, tiešsaistes pasākumiem nav šķērslis. Lai gan vajadzētu arī paturēt prātā, ka interneta serveriem, pakalpojumiem un platformām ir limiti. Protams, šie limiti ir krietni lielāki un lētāki. Transports un nakšņošana arī ir viena no rūpēm, kas atkrīt apmeklējot tālākus klātienes pasākumus, tas protams arī atspoguļojās izmaksās. Tiešsaistes pasākumus var vērot un tajos iesaistīties no jebkuras vietas, kurā pieejams dators, telefons vai planšetdators ar interneta pieslēgumu.
Finansiālā pieejamība - šie uzskaitītie faktori arī tieši ietekmē tiešsaistes pasākumu finansiālo pieejamību un ir "pa kabatai" lielākam cilvēku lokam.
Psiholoģiskais komforts - konferences, pūļi, "small talk", tīklošanās un rindas. Šīs ir lietas, kuras daudzi no mums gaida ar nepacietību, un bez tām ļoti daudzi nevar iedomāties pasākumus un konferences, tomēr ir arī cilvēki, kuriem šīs lietas izraisa diskomfortu. Ir arī indivīdi, kurus dēvē par "introvertiem" vai vienkārši kautrīgiem cilvēkiem, un šīs personas noteikti dotu priekšroku noslēpties kameru otrā pusē.
Izlaušanās no rutīnas - darbs no mājām, pastaigas, grāmatas, filmas un seriāli var kļūt par šī laika rutīnu. Rodas vēlme no rutīnas izlauzties un "atšķaidīt" ikdienu ar jaunu saturu un formātu. Ja nevar satikt jaunus cilvēkus līdz šim ierastajos veidos – izklaides, hobiju un darba vidē, tad tiešsaistes pasākumi ir vieta kur tas šobrīd ir iespējams.
Saturs ir karalis. Konteksts ir karaliene...