Virtuālie pasākumi – kā veidot saikni ar virtuālu auditoriju
22/04/2021PASĀKUMU INDUSTRIJA #04
12/01/2022
Korporatīvie pasākumi arī 2021. gadā galvenokārt notiks tiešsaistē.
Prognozējam, ka tiešsaistes pasākumi būs galvenais risinājums tuvākajiem mēnešiem. Atceļot ierobežojumus un pārejot bailēm, nākotnē klātienes pasākumi noteikti atgriezīsies, jo tos nav iespējams aizstāt. 2020. gada vasarā vēl bija iespējams rīkot pasākumus, kuros daļa apmeklētāju bija klātienē un daļa tiešsaistē, bet patlaban pasākumi tiek organizēti tikai tiešsaistē.2020.gads bija lielu izaicinājumu laiks, tostarp daudz laika pavadīts apgūstot tiešraižu specifiku un tehniskās iespējas, kā arī investēts nepieciešamajā tehniskajā nodrošinājumā un risinājumos pilnvērtīgai pasākuma nodrošināšanai.Virtuālā vide nojauc fiziskās robežas, paplašinot iespējas sadarbībai arī starptautiskā līmenī. “Labu virtuālo pasākumu var arī lētāk izveidot, nekā labu klātienes pasākumu, tomēr papildus iespējas virtuālajos pasākumos ir tik daudz, ka tās var arī finansiāli pārsniegt klātienes pasākumu budžetu.Salīdzinot ar pagājušā gada decembri, šogad māksliniekiem ir krietni mazāka noslodze, tāpēc ir lielāka iespēja piesaistīt vēlamos māksliniekus.Vairāk lasi skaties.lv : https://skaties.lv/zinas/bizness/pasakumu-rikotaji-korporativie-pasakumi-ari-nakamaja-gada-galvenokart-notiks-tiessaiste/
Founder / CEO at EventAgency.lv