Konferences

Konferences jau sen vairs nav tikai kopā sanākšana, lai apmainītos ar informāciju, tam mums ir pieejams internets. Konferences ir piedzīvojums – sajūtas, iespaidi, noderīgi kontakti un jaunas iespējas.

Tehnoloģijas, inovatīvie un radošie risinājumi konferences paceļ citā līmenī. Konferences ir uzņēmuma atspulgs – lielisks komunikācijas un mārketinga rīks. Tradicionāli konferences norises vietās ir saglabājies teātra formāta izkārtojums, kur dalībniekam dažkārt var būt tīri fiziski grūti nosēdēt astoņas stundas, nemitīgi koncentrējoties. Kā alternatīvu mēs saviem klientiem piedāvājam konferenču izsēdināšanas plānu papildināt: pirmās rindās saglabāt klasisko “teātra tipa” sēdvietu izvietojumu, otrajā līmenī klubkrēsli ar galdiņiem – kafijai un datoriem un trešajā līmenī – stāvošie galdi, lai ērtāk baudītu kafiju, uzkodas, veidotu sarunas un vienkārši atpūtinot muguru.

Atpūtas zonās ārpus lielās halles tāpat ir ekrāns, kas ļauj sekot līdzi zālē notiekošajam, bet dalībnieks var iziet iedzert kafiju, izkustēties, nosūtīt e-pastu, atbildēt uz svarīgu telefona zvanu, pārrunāt kādu jautājumu ar kolēģi. Atpūtas zona piešķir pasākumam demokrātisku gaisotni. Tas ir kas līdzīgs “festivāla noskaņojumam”

Konferences kā vērtību atspoguļojums – klientiem, sadarbības partneriem vai vienkārši plašākai auditorijai uzņēmums rāda, cik tas ir mūsdienīgs, atvērts un progresīvi
domājošs. It īpaši starptautiskajos uzņēmumos, kuriem ir biroji gan Baltijas valstīs, gan citviet pasaulē, bieži vien tā arī saka: gribam, lai būtu foršāk, nekā pagājušajā gadā citā valstī.

No sākuma pasākuma organizētājam gan no mārketinga, gan PR aspekta jāizprot, kā notikumam vislabāk piešķirt zīmola vērtību. Konference sākas ar ideju un ar ielūgumu. Ielūgums aplikācijas veidā, kā WEB lapa, vai joprojām pieturoties pie tradicionālām vērtībām – papīra formātā, ir pirmais iespaids par gaidāmo pasākumu. Var izmantot, piemēram, argumentētās realitātes aplikācijas – saņem papīra ielūgumu, kurā mobilā tālruņa kamera caur aplikāciju uzģenerē 3D attēlu.

Konferencei vissvarīgākais tomēr ir pats saturs.
Lai to vieglāk uztvertu – jāpasniedz radoši. 
Lai konferenci atcerētos, to jāasociē ar labām un spilgtām emocijām.

Tehnoloģiskās iespējas mūsdienās ir ļoti plašas – apaļās skatuves, virtuālā realitāte un 360° projekcijas ir tikai neliela daļa no inovācijām interaktīvajā prezentēšanā. Taču
klientam galarezultātā vissvarīgākās būs asociācijas un emocijas, ko viņš pasākumā ieguvis. Paliekošākās būs tās atmiņas, ar ko saistīsies spilgtākās emocijas.
Lielu atsaucību ieguvusi mūsu aplikācija, kur konferences dalībnieki ar balsošanas programmu var izvēlēties, kad rīkot pauzi, kādu mūziku nomainīt, kādu ieslēgt apgaismojumu zālē, vai kādu kūku vēlēsies vakarā – šokolādes vai ķiršu. Šī kļuvusi par ļoti pieprasītu funkciju.

Konferences piedāvājam rīkot arī netradicionālās vietās – brīvā dabā, industriālās ēkās, vecos angāros. Mēs radām pop-up vietas, kur iespējams sarīkot konferences, bet cilvēki par tādām pat nenojauš.

Par radošumu un organizēšanu bez robežām parūpēsimies mēs – EventAgency.lv komanda!

Jautā speciālistam

Ilmārs Šukjurovs


Video

ieskats mūsu rīkotajās konferencēs

ELKO MeetUp 2019

Coca-Cola 24/7 sales & marketing conference 2019

Making of ElkoMeetUp 2019

Pakalpojumi

korporatīvie pasākumi, sporta spēles, mārketings un PR, komandas saliedēšana

EventAgency.lv – pilna servisa pasākumu organizēšanas aģentūra!